Aqualand Morávia

Zájmem Aqualandu je prodat co nejvíc vstupenek a kvalita služeb za to poskytnutých ho již nezajímá. Za vyplnění dotazníku manželce nabídli další poukazy ve slevě. Když ji využila, dostala nabídku opět. Před tím poslali oznámení, že se termín využití prodlužuje, takže věděli, že kapacita areálu je vždy překročena. V ceně kupónů bylo i 150 minut wellness. Už podruhé se nám stalo, že pořádali ve wellness noční akci a provozní dobu zkrátili. I když jsme s tím počítali a do wellness jsme se vypravili dřív abychom plně využili čas, museli jsme vystát frontu kvůli zaplnění kapacity a čas se nám tím nedobrovolně zkrátil aspoň o 20 minut. Přestože z prostoru bazénů stáli frontu desítky lidí, kteří měli wellness prakticky zaplaceno, pouštěl personál nové návštěvníky z venku, kteří museli vstupné platit. Na dotaz, proč tak konají, když tam čeká tolik lidí, kteří mají už zaplaceno a nebudou mít možnost služby plně využít, odpověděli pracovníci Aqualandu, že tak je nastaven systém. Neomalenost personálu se projevila i na závěr standardního provozu wellness. I když měli zavírat v 19:00, již nejméně 5 minut před sedmou povyhazovali lidi ze saun. My jsme byli ve venkovním bazénu a prostěradla jsme měli položeny uvnitř na lavici. Ty nám pracovnice Aqualandu sebrala. Na dotaz proč tak udělala jen odpověděla, že musí připravit prostor na saunovou noc, aniž by ji napadlo se omluvit. A to nebylo ještě těch 19 hodin.
Přístup Aqualandu mi připadá, že my už vaše peníze máme a už nás nezajímáte.